برترین شرکت ها در صنایع متالورژی

بررسی صنایع متالورژی

رئیس SAIL C S Verma جایزه IIM-JRD تاتا را برای برتری در رهبری شرکت ها در صنایع متالورژی برای سال 2014 دریافت کرده است.

 
این جایزه ، توسط تاتا استیل در سال 2007 ، سال صدمین سال سازنده فولاد بخش خصوصی و سالگرد الماس موسسه فلزات هند ، تأسیس شد ، تاکنون به قهرمانان صنعت مانند Ratan N Tata و E Sreedharan اعطا شده بود تا چند نفر را نام ببرند ، SAIL امروز در نسخه ای گفت.
 
اتحادیه فولاد و معادن اتحادیه

، نارندرا سینگ تامار ، جمعه گذشته این جایزه را در پونه ارائه داد که همچنین دارای جایزه نقدی 5 دلاری است.
 
تامار گفت دولت به زودی یک مرکز تحقیقاتی را ایجاد می کند که کلیه شرکت های فولادی در هند در انجام تحقیقات مقدماتی سهیم باشند. براساس دستورالعمل نخست وزیر نارندرا مودی برای جلوگیری از واردات بی نیاز ، وزارت دارایی دستور داده است که محصولات خاص فولاد چین باید قبل از اینکه به آنها اجازه دهید وارد مناطق داخلی کشور شوند ، تحت کنترل های دقیق قرار می گیرند.
در حکمی که در تاریخ 7 نوامبر به هیئت مدیره مالیات غیر مستقیم و گمرک (CBEC) صادر شده است ، وزارت دارایی گفته است که واردکنندگان هندی که محصولات فولادی چینی مانند میله های تحت درمان با گرمای مکانیکی (TMT) را که مورد استفاده گسترده بخش املاک قرار می گیرد ، خریداری می کنند. مجبور به صدور گواهینامه اجباری توسط دفتر معیارهای هند (BIS) در کلیه نقاط ورودی به این کشور شوید.

سازندگان فولادهای چینی
این اقدام به طور خاص به با اضافه کردن بور در میکس محصولات خود صادر شده است تا از استانداردهای تعیین شده کیفیت دستورالعمل کنترل کیفیت فولاد 2012 و وظیفه واردات وزارت بازرگانی عبور کند.
هندی اکسپرس در تاریخ 18 سپتامبر گزارش داده بود که وزارت فولاد ابراز نگرانی های جدی در مورد واردات افزایش فولاد از چین که در سه ماهه دوم سال 2014-15 از “تاریخی (سه ماهه) بالا” از 90 میلیون تن فراتر رفته است.
انجمن فولاد هند (ISA) ، بدنه جدید چتری شرکتهای برجسته فولاد کشور ، در تاریخ 4 نوامبر به دولت نوشت با هشدار مبنی بر اینکه واردات کویل ها ، ورق ها و بشقاب های گرم داغ در نیمه اول 41 درصد رشد داشته است. مالی فعلی که واردات آن از چین بالغ بر 111 درصد است.
از کل واردات بور افزود: فولاد 80 درصد واردات از چین را به خود اختصاص داده است. ISA در نامه خود گفت: واردات فولاد پوشیده شده از چین در نیمه نخست این مالی 117 درصد افزایش یافته است ، در حالی که واردات میله سیم 110 درصد رشد داشته است ، ایسا در نامه خود می گوید. دولت ادیشا فردا در مورد سرنوشت سرمایه گذاری بلیط های بزرگ در بخش فولاد در ایالت هایی مانند Posco ، Tata Steel و Steel Steel of India Ltd (SAIL).
 
دیدار وی بعد از اینكه نخست وزیر ، نارندرا مودی و وزیر ارشد ، نوئین پاتناك نیز از حمایت خود از كارخانه فولاد مگا پوزكو ابراز كردند ، كه از زمان نه سال عقب نشینی موو با دولت ایالتی ، یك آغازگر باقی مانده است. پواسکو پیشنهاد ایجاد کارخانه فولادی 12 هزار تنی در نزدیکی پارادیپ را راه اندازی کرد.
 
این شرکت تاکنون 2700 هکتار از اراضی مورد نیاز برای شروع کار در فاز اول پروژه شامل هشت میلیون تن ظرفیت فولاد را دریافت نکرده است ، و نه حق استخراج معادن سنگ آهن خندادار در منطقه ساندرگار را دریافت کرده است.
 
اخیراً دولت ایالتی پیشنهادی برای اختصاص 2،083 هکتار مساحت معدن به پوسکو به مرکز ارسال کرده است. منابع گفتند ، پسكو پس از دریافت مجوز پیش بینی برای معادن سنگ آهن خداداد ، پول موجودی زمین مورد نیاز كارخانه فولاد را واریز می كند.
 
در طول این دیدار ، سینگ با دبیرکل ادیشا ، گوکول چاندرا پاتی و دیگر مقامات اداره فولاد و معادن در مورد مشکلات پیش روی پروژه های بزرگ بلیط فروشی ، که مهمترین گزینه برای ایجاد برنامه در هندوستان دولت مرکزی هستند ، گفتگو خواهد کرد. به غیر از Posco ، موضوع گیاه تاتا استیل کلینگاناگار و کارخانه SAIL در رودکلا نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت. تاتا فولاد فاز اول کارخانه کالینگاناگر خود را که شامل 3 میلیون تن ظرفیت فولادسازی است که گاه سال آینده به اتمام می رسد و SAIL قبلاً بخش عمده ای از گسترش فاز دوم خود را در Rourkela به پایان رسانده است.
 
پیش از بازدید سینگ ، دولت ایالتی با خاموش کردن دو واحد خود - کارخانه نورد سرد و واحد کوره کک در کالینگاناگر ، بر خلاف هنجارهای کنترل آلودگی ، اقدامی کرده است. این مسائل به همراه مشکلات طولانی مدت در تهیه مواد اولیه کارخانه های فولادی که بدون معادن اسیر کار می کنند نیز طی بررسی بررسی خواهند شد ، منابع

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.