چشم انداز 2019 صنعت فولاد عربستان سعودی

شرکت سازنده فولاد تمپا در حال گسترش دفتر مرکزی خود است و در همان روزهای سوم اعلامیه تزریق مشاغل با درآمد بالاتر در خلیج تامپا را نشان می دهد. سازنده فولاد سازنده فولاد در حال سرمایه گذاری 3.5 میلیون دلار در افزودنی 34000 فوت مربع است و قصد دارد مقامات توسعه اقتصادی محلی روز پنج شنبه گفتند که تاکنون 39 کار تولید جدید با متوسط ​​دستمزد 54000 دلار اضافه کنید. .
 
رابرت کلارک ، رئیس جمهور تامپا ، جونیور گفت: “تمرکز ما در ساخت پل های فلزی همچنان پرداخت می شود و عمده قراردادهایی که در نتیجه در سراسر کشور از آن حمایت می کنیم ، به رشد ما دامن می زند و ما را قادر می سازد تا در اینجا شغل های بیشتری ایجاد کنیم.” در یک بیانیه.
 
این شرکت در حال حاضر 90 را در دفتر مرکزی خود در خیابان 5127 Bloomingdale استخدام می کند. در تامپا علاوه بر ساختمان جدید ، جرثقیل های سقفی و ماشین های جوشکاری جدید را نیز به عنوان بخشی از سرمایه گذاری خود خریداری می کند.
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های شغلی ، به وب سایت شرکت به آدرس tampasteelerecting.com/contact/ مراجعه کنید.
 
در اوایل هفته جاری ، شرکت فناوری اطلاعات Cognizant متعهد شد که 400 دفتر شغل خود را در دفاتر تمپا و شرکت بین المللی خارج از کشور iQor اضافه کند ، گفت که دفتر مرکزی خود را از نیویورک به مرکز شهر سن پترزبورگ منتقل می کند و بیش از 100 کارمند را به برج در یکی از پیشرفت های پلازا منتقل خواهد کرد. مصرف فولاد هند با رشد متوسط ​​1.3 درصدی به 48.62 میلیون تن در طی دوره آوریل تا نوامبر مالیات جاری بر تأثیر طولانی مدت روند نزولی اقتصادی و رشد آهسته تولید رسیده است.
 
روز سه شنبه گفت: این کشور ، چهارمین تولید کننده بزرگ فولاد در جهان ، در دوره مربوط به آخرین مالی ، 48 تن از فولاد MT استفاده کرده است ، کمیته مشترک کارخانه (JPC) ، واحد تحت وزارت فولاد.
 
در بیانیه ای ارسال شده است: “به نظر می رسد که تعداد رشد آهسته منعکس کننده تأخیر روند نزولی اقتصادی است و از رشد آهسته تولید برای فروش در آوریل-نوامبر 2014 ، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، بیشتر افسرده می شود.” به وزارت.
 
مصرف واقعی فولاد در نوامبر 2014 در 5.488 تن در مقایسه با اکتبر 9 درصد کاهش داشته است. به گفته وی ، سالانه 8 درصد افزایش یافته است.
 
تولید فولاد خام در دوره آوریل تا نوامبر مالیات فعلی با 2.5.2 درصد در 55.29 تن افزایش یافت که تولید کنندگان اصلی SAIL ، RINL ، Tata Steel ، Essar ، JSW و JSPL در کنار یکدیگر 29.769 MT بودند. بقیه در طول دوره 25.52 MT تولید کردند.
 
میزان تولید در ماه نوامبر با 6.81 MT نسبت به ماه مشابه سال گذشته 3.5 درصد افزایش داشته است.
 
صادرات کل فولاد تمام شده طی 8 ماهه نخست مالی فعلی در 3.5 ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.3 درصد کاهش داشته است.
 
با این حال ، واردات به 5.5 تن رسید که رشد 49 درصدی در دوره آوریل تا نوامبر است.
 
JPC گفت: “هند به عنوان وارد کننده خالص کل فولاد تمام شده در آوریل-نوامبر سال 2014 باقی مانده است.” سعودی عربستان یکی از ثروتمندترین اقتصادهای خاورمیانه است که سرانه تولید ناخالص داخلی بالا و رشد جمعیت دارد و خواستار تمرکز بیشتر دولت بر گسترش زیرساخت ها است. برای حفظ رشد اقتصادی توسعه شهرهای اقتصادی برای تأمین مناطق متمدن برای هر دو چشم انداز تفریحی و عملی ، تقاضای فولاد در عربستان سعودی را بیشتر می کند و این امر را به یکی از مصرف کنندگان برجسته فولاد در منطقه GCC تبدیل می کند. علاوه بر این عوامل اصلی ، رشد نیز به صنعتی سازی سریع و بالابردن و استقرار سیستم های حمل و نقل عمومی مانند راه آهن ، مترو و فرودگاه های سراسر کشور منسوب است.
 
آخرین گزارش ما در مورد “چشم انداز صنعت فولاد عربستان سعودی 2019″ نتیجه ای از تحقیقات گسترده و تحلیل دقیق صنعت فولاد در پادشاهی است. این گزارش عملکرد صنعت فولاد عربستان سعودی را در مدت زمان نه سال مورد بررسی قرار داده و رشد عمده محرک های این صنعت را برجسته می کند.
 
این گزارش تجزیه و تحلیل عمیق از تولید و مصرف فولاد در عربستان سعودی را پوشش می دهد که هم فولاد خام و هم از جنس فولاد تمام شده است. در تحقیقات ما ، فولاد تمام شده بیشتر به محصولات طولانی ، محصولات مسطح و محصولات لوله ای تقسیم شده است. علاوه بر این ، محصولات طولانی به عنوان میلگرد ، بخش های ساختاری و سایر موارد طبقه بندی می شوند. در حالی که محصولات مسطح به عنوان سیم پیچ ، نوار و صفحه و بشقاب طبقه بندی می شوند. این گزارش سناریوی فعلی و پیش بینی های مربوط به هر یک از این بخش ها تا سال 2019 را ارائه می دهد.
 
برای تهیه تصویر روشن از سناریوی تجارت فولاد در پادشاهی ، این گزارش شامل تجزیه و تحلیل جامع صادرات و واردات فولاد در این کشور است. این شامل سناریو تجارت فولاد با پوشش محصول شمش و فولاد نیمه تمام ، محصولات طولانی ، محصولات مسطح و محصولات لوله ای است. علاوه بر آن ، در این بخش لیستی از کشورهایی که در واردات و صادرات آهن و فولاد با عربستان سعودی دخیل هستند ، قرار دارد.
 
این گزارش همچنین صنعت فولاد عربستان سعودی را با استفاده از آن در بخش های مهم صنعت مانند ساخت و ساز و زیرساخت ها ، تولید و صنعت نفت و گاز تجزیه و تحلیل می کند. علاوه بر این ، مطالعه بازار ضایعات فولادی ، اطلاعات مربوط به شرایط نظارتی فعلی و قیمت گذاری فولاد در پادشاهی را شامل می شود

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.