پروژه های قدرت ltra mega (UMPPs) وزارت قدرت اتحادیه صنعت فولاد

پروژه های قدرت ltra mega (UMPPs) وزارت قدرت اتحادیه.

وزارت فولاد اتحادیه برای ایجاد کارخانه های بزرگ فولاد مگا ، دو منطقه در اودوشا ، هر دو در منطقه غنی از سنگ آهن ، در منطقه کونژهر را مشخص کرده است ، که قرار است تا سال 2025 به تولید خروجی بلند پروازانه فولاد داخلی 300 مگاپاسکال کمک کند.

وزارت فولاد در پیشنهاد خود اظهار داشت كه راه‌اندازی این كارخانه‌ها باعث افزایش فاصله تقاضای عرضه فلز خواهد شد زیرا واردات در حال افزایش است. این شرکت همچنین یک شرکت دارایی فولاد (SFC) را به عنوان وسیله نقلیه ویژه ای در خط شرکت های دارایی نیرو پیشنهاد داده بود تا پروژه ها را به صورت سریع در چند سال آینده تأمین کند. دولت اتحادیه پیشنهادی از دولت ادیشا برای افزایش تولید سنگ آهن دو معدنچی به میزان 16.56 میلیون تن تصویب کرده است. ) یک سال ، طی 58 میلیون تن در سال هدف تعیین شده توسط دولت. معدنچیانی که از تصمیمات بهره مند می شوند رونگتا (دو معدن) و سراج الدین (یک اجاره معدن) هستند. اکنون رونگها دارای محیط زیست (EC) برای استخراج 6 تن سنگ آهن اضافی در سال از ترخیص کالا از گمرک موجود به بیش از 3.5 تن ، در حالی که سراج الدین اکنون می تواند 15.15 تن سنگ آهن در سال استخراج کند ، در برابر ظرفیت تأیید شده 4.5 تن.

انتظار می رود مرکز دستیابی به برنامه استخراج مواد معدنی ، هدف اصلی تولید ماهانه سنگ آهن این کشور را به 12 تن برساند. با این حال ، مقامات دولتی مطمئن نیستند که آیا می توان به هدف دست یافت یا خیر.

وی گفت: “برای ماه دسامبر ، هدف 6.9 تن تعیین شد در حالی که تولید واقعی 2.6 تن بود. ما مطمئن نیستیم که آیا برای تولید مالی فعلی می توان هدف تولید را واقعاً تحقق بخشید ، “گفت: یک مقام ارشد دولتی که به دنبال فرایند تولید مواد معدنی است.

تولید سنگ آهن در ادیشا در ماه مه سال گذشته ، هنگامی كه دیوان عالی كشور خواست كه 26 معدن را كه بدون اجاره معادن معتبر كار می كند ، خاموش كند. اگرچه دولت ایالتی مجاز به بهره برداری از 8 معدن بر اساس مواد ویژه بوده و محدودیت هایی را برای فروش سهام قدیمی کاهش داده است ، اما کل بازده شامل معادن اسیر و غیر اسیر حدود 43 مایل تخمین زده شده است ، بسیار پایین تر از 58 مین هدف تعیین شده فقط برای کارگران معدن فروشی.
 
EC به روزرسانی شده 16 تن به 42.36 تن مصوبات موجود را به نفع مین های غیر اسیر اضافه می کند. هنوز معامله گران و کارشناسان تصور کرده اند که نمی توان به هدف غیر اسیر دست یافت.

وی گفت: “حتی اگر آنها EC را دریافت کرده اند ، حداقل سه هفته زمان خواهد برد تا بعد از انجام سایر تشریفات و ترتیب دادن ماشین آلات و نیروی انسانی برای استخراج ، بازده را افزایش دهند. پس از تصویب ، میزان تولید واقعی می تواند 1 تا 1.5 تن در ماه افزایش یابد. ” برنامه های افزایش تولید معادن در ماه نوامبر سال گذشته ، پس از برنامه ریزی دولت ایالتی برای جبران خسارات ناشی از سفارش SC در ماه مه به مرکز ارسال شدند. استفاده از چهار معدنکار خصوصی دیگر برای افزایش بازده 15 mt هنوز در انتظار وزارت محیط زیست و جنگل (اتحادیه اروپا) است. شرکت سنگ آهن بخش عمومی NMDC Limited با رشد 11.56٪ و در تولید و فروش 8.20٪ درصد سنگ آهن به ترتیب در دوره نه ماهه منتهی به دسامبر 2014.

این شرکت در مدت زمان 22.50 میلیون تن سنگ آهن از معادن چاتیسگار و کارناتاکا در مقایسه با 20.17 میلیون تن در مدت مشابه سال قبل تولید کرده است. میزان فروش در مقایسه با 21.10 میلیون تن در مدت مشابه سال قبل 22.83 میلیون تن بوده است.

براساس گزارش BSE ، NMDC در ماه دسامبر سال 2014 ، قیمت 4200 روپیه در هر تن را برای انواع جریمه ها و 3،060 روپیه برای هر تن برای جریمه های ماه ژانویه 2015 ، به ثبت رساند.

این شرکت همچنین به منظور انتقال کارخانه آهن و فولاد خود (NISP) به نهاد جدید ، از یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به نام NMDC Steel Ltd مطلع کرده است.

NMDC در حال اجرا یک کارخانه فولادی 3 میلیون تنی در ناکارنار در چاتیسگره با هزینه تقریبی 15،525 کرانه روپیه است. این شرکت طبق گزارش های قبلی پیشنهاد می کند که پروژه را تا اکتبر 2016 تکمیل کنید….

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.