فولاد سازندگان فولاد برای سودآوری به سنگ آهن اسیر نیاز دارند

فولاد سازندگان فولاد برای سودآوری به سنگ آهن اسیر نیاز دارند
18 ژوئیه 2014 فولاد تاتا فولاد ، سنگ آهن ، سنگ آهن اسیر
اگر هند مجبور به توسعه ظرفیت رقابتی فولاد در دراز مدت باشد ، نیاز به سنگ آهن اسیر شده دارد تا بتواند سرمایه گذاری های فولادی را از نظر اقتصادی پایدار کند.

در این گزارش آمده است: قیمتهای بی ثبات مواد اولیه و اختلال در عرضه مواد اولیه می تواند سودآوری شرکت را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین برای دستیابی به امنیت بیشتر مواد اولیه پروژه های مختلف معدنکاری در آفریقا ، کانادا و هند را دنبال می کند.

تاتا استیل گفت: “دستیابی به امنیت بیشتر مواد اولیه برای عایق بندی گروه از تغییر قیمت مواد اولیه کلیدی و تأثیر نتیجه بر سودآوری ، یک هدف مهم استراتژیک است.” تاتا فولاد اخیراً تحت تأثیر اختلال در سنگ آهن در اودوشا قرار گرفت که می تواند گسترش پروژه جدید کالینگاناگر را تهدید کند.

با این حال ، این شرکت اعلام کرده است که هند بازار مورد نظر تاتا استیل خواهد بود و این شرکت همچنان به توسعه ظرفیت در داخل خود ادامه خواهد داد.

تاتا استیل گفت: استراتژی رشد در هند تا حدود زیادی با جریان نقدینگی داخلی آن تأمین شده است. هزینه سرمایه Tata Steel هند تا زمانی که پروژه Kalinganagar به مرحله اجرا درآید ، در سطح بالا باقی می ماند. بودجه پروژه Rs. 22.800 کرور با کنسرسیوم به سرپرستی بانک دولتی هند BSE -1.40٪ پیوند خورده است.

رئیس Cyrus Mistry گفت: “یكی از ستونهای اصلی راهبرد این شركت ، ادامه ظرفیت سازی در هند است.” “با افزایش حجم تاتا استیل در هند ، تمرکز خود را بر تمرکز مشتری و مارک تجاری در تمام بخش های محصولات تقویت می کند.”

Rs 40،000 پروژه کرور در Kalinganagar در اودوشا ظرفیت 10 تاتا استیل را از 10 تن در حال حاضر به 16 میلیون تن در سال می رساند.


“جریان پول نقد رایگان از عملیات در هند بسیار مستحکم بوده و فرصتهای رشد ما را تأمین کرده است. بنابراین استراتژی تأمین مالی ما در وهله اول برای تأمین بودجه سرمایه های ارگانیک در نسلهای نقدی داخلی ما متمرکز شده و ضمن اطمینان از اطمینان از تأمین اعتبار از طریق تأمین اعتبار برای بستن پروژه ها ، “این شرکت گفت.

جمعه پور مستقر در تاتا استیل هند بدهی خالص Rs دارد. 24،584 کرور در پایان 31 مارس 2014.


تاتا استیل در چند سال گذشته چندین دارایی غیر هسته ای را کاهش داد تا بدهی های رشد خود را کاهش دهد. تاتا استیل گفت نظارت بر ساختار سرمایه به گونه ای خواهد بود که در یک سطح راحت باقی بماند و هزینه های کلی تأمین اعتبار را کاهش دهد.

این شرکت اعلام کرد که تقاضای فولاد در اتحادیه اروپا در مقادیر کم سابقه ای ، و حاشیه های عملکرد اروپا را تحت تأثیر قرار می دهد. تاتا استیل اروپا هنوز در تلاش است تا از رکود جهانی که پنج سال پیش رخ داد ، بهبود یابد. این کشور در حال کاهش اقدامات برای کاهش تلفات است. پویایی حرکت همزمان با حرکت چین به سمت پایداری: پیمایش کوروش
18 ژوئیه 2014 فولاد تاتا فولاد ، سیروس میری ، محرک فولاد چیان ، قیمت فولاد ، قیمت فولاد اروپا
سیروس میستی ، رئیس گروه تاتا ، سیروس میستی در سخنان خود گفت: صنعت جهانی فولاد با توجه به تغییرات ساختاری که در چین ، بزرگترین تولیدکننده فلز در جهان مشاهده می شود ، تغییراتی در تقاضای عرضه خواهد داشت و ممکن است به پایین آمدن قیمت مواد اولیه منجر شود. سهامداران روز پنجشنبه.

میستی در سخنرانی خود در گزارش سالانه این شرکت برای امور مالی 2013-14 گفت: “رشد در چین ، بزرگترین تولیدکننده فولاد در سطح جهان ، به دلیل این که کشور چرخ دنده ها را دنبال می کند تا یک الگوی” پایدار “از توسعه اقتصادی را تغییر دهد ، کاهش داده است.” “انحراف در مسیر رشد چین بر پویایی تقاضای تقاضای جهانی و قیمت گذاری جهانی تأثیر خواهد گذاشت.”

به گفته Mistry ، تحولات چین به ویژه می تواند بر جغرافیای مستعد واردات از جمله اروپا و ایالات متحده تأثیر بگذارد و می تواند نشان دهنده تعدیل قیمت مواد اولیه باشد.

 چین بیش از 700 میلیون تن فولاد یا تقریبا نیمی از تأمین جهان را تولید می کند که بیشتر آنها به توسعه زیرساخت های داخلی خود می رود. با این حال ، بخشی از آن نیز با قیمت های رقابتی صادر می شود که فشار را به تولید کنندگان فولاد در سراسر جهان وارد می کند. این کشور همچنین مقادیر زیادی سنگ آهن را مصرف می کند و به این ترتیب بر قیمت های این ماده اولیه تأثیر می گذارد.

میستی گفت ، ضعف های ساختاری در صنعت جهانی فولاد همچنان تهدید عمده ای برای میان مدت است حتی اگر در سال های 2013 تا 2013 شاهد روند خفیف بهبود اقتصاد کلان در چندین اقتصاد بزرگ از جمله ایالات متحده و اروپا باشیم.

وی گفت ، در اروپا ، تاتا استیل ، از طریق واحد خارج از کشور خود Tata Steel Europe ، پس از مواجهه با قیمت مواد بی ثبات و شرایط بازار به چالش کشیدن ، در سال 2013-14 تمرکز خود را بر تمایز بازار و رقابت در هزینه ها متمرکز خواهد کرد.

 میستی اضافه کرد: در خانه ، پروژه کارخانه فولادی اودوشا 6 متری در کالینگاناگر ، یک مرحله به مرحله اجرا دارد که انتظار می رود تا پایان مالی 2014-15 آغاز شود. در جمس پور ، به عنوان بخشی از 2.9 تن در سال انبساط در سال ، این شرکت تقریباً در طی سالهای 14-13 2013 به یک میلیون تن تولید و فروش اضافی دست یافت.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.