فورد فراتر از فولاد به نظر می رسد اما می گوید هنوز مشتری بزرگی است

فورد فراتر از فولاد به نظر می رسد اما می گوید هنوز مشتری بزرگی است
24 ژوئن 2014 فولاد پیشرو ، فولاد ،
فورد با یک خودروی جدید مفهومی سبک وزن معرفی شده است که بیشتر از آلومینیوم و سایر فلزات جایگزین استفاده می کند ، اما مقامات این شرکت می گویند که این خودروساز از فولاد دست نمی دهد.

“جو هینریش” معاون اجرایی و رئیس جمهور آمریكا در فورد گفت: “ما هنوز یك كاربر بزرگ فولاد هستیم و مدت زمان طولانی خواهد بود.”

فورد در طراحی خود برای ساخت آلومینیوم F-150 که 700 پوند سبکتر برای بهبود مسافت پیموده شده و مطابق با استانداردهای جدید کارآمد سوخت فدرال است ، طراحی بیشتری را انجام می دهد. خودروساز مستقر در دیربورن ، میشی در حال آزمایش با مواد مختلفی - از جمله بطری های نوشابه بازیافت شده و حتی فیبر گوجه فرنگی - است تا ناوگان خود را به طور متوسط ​​54.5 مایل در هر گالن که تا سال 2025 اجباری است ، بدست آورد.

مفهوم سبک جدید سبک وزن خودروساز ، وزن یک فیوژن 2013 را 25 درصد کاهش می دهد و به طور موثری یک سدان تمام سایز را به اندازه فورد فیستا جمع و جور ساخته است. وسیله نقلیه تظاهرات ، که به گفته فورد به طور بالقوه می تواند در حجم بالایی تولید شود ، از آلومینیوم ، شیشه سفت شده شیمیایی ، منیزیم ، فیبر کربن و فولاد با مقاومت بسیار بالا استفاده می کند.

هینریش گفت: “بسیاری از فن آوری های جدید در فولاد بور و استحکام بالا ، بلکه در آلومینیوم وجود دارد تا بتوانند وزن بیشتری به دست آورند.” فورد ادامه داد: “ما آنچه را كه می توانیم با وزنه برداری انجام دهیم به نمایش می گذاریم. آنچه برای همه گیاهان ما معنی دارد این است كه فورد همچنان قصد دارد با تمام مدل های جدید ما رهبر در كارایی سوخت باشد و ما چندین فن آوری توانمند برای انجام این كار داریم. ما می خواهیم از سیستم عامل های جدید خود هر وقت وسایل نقلیه جدیدی انجام می دهیم وزن خود را خارج کنیم. “

مدلهای جدید فورد معمولاً موتورهای کوچکتر دارند و V8 ها را با موتورهای سبک تر و اسب بخار کمتری جایگزین می کنند. آنها همچنین اغلب شامل قطعات ساخته شده با فلزات سبک وزن تر از فولادی هستند که در کارخانه های شمال غربی ایندیانا جعلی هستند.

هینریش گفت: “موستانگ جدید دارای گلگیر آلومینیومی است.” “همیشه هود آلومینیومی داشت ، اما اکنون دارای گلگیر آلومینیومی است.”

فورد بیش از 25 سال است که با فلزات ، آلیاژها و کامپوزیت های جدید آزمایش می کند. پذیرش فلزات جایگزین بیشتر ، فولاد را تهدید می کند ، که در طول تاریخ حدود 60 درصد از وزن متوسط ​​وسیله نقلیه را تشکیل می دهد. حدود 20 درصد از فولاد ساخته شده در ایالات متحده برای بخش خودرو است و کارخانه های محلی در شمال غربی ایندیانا خودروسازان را بعنوان بزرگترین مشتری خود می شمارد.

سخنگوی کریس پروس گفت: “ما ماده شناسی ماده هستیم.”

آلومینیوم سهم بازار فولاد را درگیر کرده است. مطالعه جدیدی که توسط انجمن آلومینیوم انجام شد ، نشان داد که استفاده از ورق آلومینیوم برای بدنه خودرو می تواند از 200 میلیون پوند در سال گذشته به 4 میلیارد پوند تا سال 2025 افزایش یابد.

این فلز سبک تا کنون به طور گسترده ای در خارج از مارک های لوکس پذیرفته نشده است زیرا سه برابر گرانتر از فولاد است. تحلیلگران معتقدند ، در بازار انبوه ، از ورق آلومینیوم به احتمال زیاد بیشتر در بدنه وسایل نقلیه بزرگتر مانند وانت استفاده می شود ، جایی که می تواند بیشترین وزن را اصلاح کند.

هینریش گفت ، خودروسازان هنوز به فولاد با استحکام پیشرفته پیشرفته نیاز دارند تا بتوانند اهداف راندمان سوخت خود را برآورده کنند.

وی گفت: “پیشرفت های فنی زیادی در فولاد با مقاومت بالا انجام شده است.” “این بخشی از مجموعه راه حل ها خواهد بود زیرا نیاز به فولاد در وسیله نقلیه وجود دارد و یک مزیت هزینه نیز وجود دارد. مزایای صرفه جویی در وزن برای کسانی که ایده های جدید دارند وجود دارد. قاب F-150 هنوز با ساخته شده است فولاد با استحکام بالا و این یک مزیت وزن است. ما هنوز مشتری بزرگی از فولاد هستیم. “
شرکت های فولادی - فولاد نوولیپتسک و فولاد VIZ - قیمت فولاد دانه گرا (ترانسفورماتور) را افزایش دادند. قیمت هایی که برای مشتریان روسی تعیین کرده اند تقریباً 50٪ بیشتر از قیمت در بازارهای خارجی با محیط رقابتی تر است. این سرویس نتیجه گرفت که اقدامات شرکتهای NLMK می تواند رقابت را در بازار ترانسفورماتور برق محدود کند.

کمیسیون خدمات ضد انحصاری متعاقباً به شرکتهای NLMK دستور داد تخلف از قانون ضد انحصاری را با تعیین قیمت فولاد ترانسفورماتور 0.23-0.5 میلیمتر که برابر با میانگین وزنی صادرات این محصولات برای ماه قبل باشد ، اصلاح کنند.

Novolipetsk Steel و VIZ Steel از تصمیم سرویس ضد انحصار فدرال در دادگاه تجدید نظر كردند.

NLMK یک تجارت فولادی به صورت عمودی است که هر مرحله از تولید فولاد را از معدن گرفته تا مراحل نهایی پردازش و توزیع فولاد کنترل می کند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.