تاتا فولاد تولید را در کارخانه انگلیس افزایش می دهد

تاتا فولاد تولید را در کارخانه انگلیس افزایش می دهد وزن مخصوص ورق تا تقاضای روز افزون را برآورده سازد
06 آگوست 2014 فولاد تاتا ، تولید فولاد
تاتا استیل ، یازدهمین سازنده فولاد جهان ، در حال افزایش تولید در تأسیسات خود در شمال شرقی انگلیس است تا از 170 هزار تن اسمی در سال خود برای حمایت از افزایش تقاضای مشتری فراتر رود.
مرکز خدمات Teesside در Redcar ، جنب Teesside Beam Mill این شرکت ، تنها مرکز پردازش قطعات فلزی در انگلیس است که از توانایی تولید مجاور پشتیبانی می شود.
ایان بوریج ، مدیر سازه های ساختمانی تاتا فولاد ، اظهار داشت: ما مرکز خدمات Teesside را تاسیس کرده ایم تا بتوانیم یک سرویس منحصر به فرد انعطاف پذیر را به مشتریان ارائه دهیم.مکان در انتهای خط تولید آسیاب امکان خرید نورد سابق یا به مشتریان را می دهد. سهام سابق".
“علاوه بر این ، سرمایه گذاری هایی که ما در لجستیک ، وزن مخصوص ورق تجهیزات جدید انتقال و پردازش انجام داده ایم به این معنی است که ما قادر به ارائه محصول و خدمات تحویل با سرعت و کارایی بی نظیر هستیم. این همه به مرکز خدمات Teesside اضافه می کند که مرکز توزیع برتر در کشور است. انگلیس و معیار در صنعت ما است. “
تاتا استیل در کل 8.5 میلیون پوند در مرکز خدمات Teesside سرمایه گذاری کرده است.
این شرکت اعلام کرد: پس از نصب آخرین تجهیزات پردازش جدید که در سایت موجود است ، به دنبال پشتیبانی بیش از 170،000 تن در سال از ظرفیت سالانه می باشد تا از افزایش تقاضای مشتری پشتیبانی کند.
بخش محصولات وزن مخصوص ورق این مرکز شامل بخش های ساختاری توخالی ، طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی و زیربنایی از مدارس جدید ، بیمارستان ها ، مجتمع های ورزشی و انبارهای توزیع در مقیاس بزرگ ، تا ساختمانهای نمادین در لندن را ارائه می دهد.
سایت ویژه طراحی شده برای فعالیت های توزیع بخش های تاتا استیل در انگلستان در سال 2012 تاسیس شد.
مستقر در یک انبار موجود در سایت کارخانه Redcar ، یک مرکز جوراب زنانه ساقه بلند مدرن با تجهیزات انتقال و پردازش جدید ایجاد شده است.
مناطق خارج از جوراب زنانه ساقه بلند سازماندهی مجدد شدند و جاده های دسترسی جدید ساخته شدند.
آخرین تحولات شامل افتتاح یک انبار دیگر ، و نصب یک دستگاه شلیک بلند و مشخصات سنگین جدید است که برای کاهش وزن مخصوص ورق زمان و هزینه های حمل و نقل در آن واقع شده است.
مرکز خدمات Teesside ارائه می دهد برش به طول ، انفجار شلیک و آغازگر (پوشش رنگ) و کل این مرکز نیز با کلیه مقررات جدید ساخت محصولات ، از جمله نشانه های CE مطابقت دارد.
این مرکز 94 نفر را شامل می شود ، که شامل حدود 40 شغل جدید است که از زمان تأسیس این مرکز در سال 2012 ایجاد شده است.
این مرکز مسئولیت مدیریت و توزیع فولاد از کارخانه Teesside Beam Mill و همچنین کارخانجات بخش تاتا استیل در Scunthorpe ، North Lincolnshire و کارخانه لوله های شرکت در Corby ، Northamptonshire.CBI را برای بررسی افسران خود برای اجاره فولاد Bhushan فرار MD
06 آگوست 2014 فولاد بوشان ، CBI
دفتر تحقیقات مرکزی (CBI) دستور دادرسی داخلی علیه افسران خود را صادر كند كه در مورد رسوایی رشوه مربوط به رئیس كل و مدیرعامل S K Jain مدیرعامل سندیكای بانك ، تحقیق كند. آخرین تحقیق مربوط به مقامات CBI است که نروج سینگال ، معاون و مدیرعامل فولاد بوشان را دستگیر نکرده است ، یکی از شرکت هایی که گفته می شود با پرداخت رشوه می توانید بدهی های خود را تسویه حساب کنید.

تیم CBI دستوراتی را به مدیر Ranjit Sinha برای دستگیری سینگال داده بود اما آنها به وی اجازه دادند شنبه گذشته از ییلاقی دهلی خود جدا شود. تحقیقات برای یافتن دلیل این سقوط توسط وزن مخصوص ورق یک تیم جداگانه از افسران آژانس انجام خواهد شد. جین به همراه هشت نفر دیگر از جمله رئیس صنایع پراكاش و مدیرعامل ود پراكاش آگاروال روز شنبه در این پرونده دستگیر شدند.

در روز جمعه هفته گذشته ، 200 افسر CBI ، برخی افسران ارشد و بازرسان فرعی و شاهدان مستقل به 20 مکان در سراسر بنگلور ، بوپال ، بمبئی و دهلی حمله کردند.

سینگال در انتقال پول رشوه به جین نقش مؤثری داشت و وقتی تیم CBI برای جستجوی عملیات و عملیات یورش بردند ، در خانه وی حضور یافتند.

یک مقام ارشد CBI گفت: “سینگال از زمان یورش حمله در حال فرار است و ما از آن زمان تلاش کرده ایم که او را ردیابی کنیم تا او را دستگیر کند.” سونگال از افسران CBI خواسته شد تا در هنگام یورش به تحقیقات بپیوندند  وزن مخصوص ورق و بلافاصله دستگیر نشوند. این مقام ارشد افزود: این تیم پیش بینی نمی کرد که سینگال روز دیگر فرار کند. “او باید فوراً دستگیر می شد و می توانست بعداً تصمیم به دستگیری بگیرد.”

این آژانس همچنین در حال بررسی وام های دیگر اعطا شده توسط بانک سندیکا در دوره تصدی جاین است که در ازای تبدیل وام بد خود به دارایی غیر عامل (NPA) خواستار رشوه 50 لک لک از سینگال شد. در یک تحقیق جداگانه ، CBI در حال بررسی NPA های برخی وزن مخصوص ورق  از بانک های بخش دولتی با مراجعه به وزارت دارایی است.

در حالی که فولاد بوشان وام 100 روپیه وام گرفته بود ، صنایع Prakash وام 120 روپیه را از بانک سندیکا وام گرفته بودند. هر دو

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.